Dezvoltarea abilităților personale prin programe de training specializate

Conceptele noastre de training se bazează pe o experiență vastă în domeniul dezvoltării abilităților personale, esențiale pentru o stabilitate profesională și pentru menținerea relațiilor interumane optime la locul de muncă. Conceptele de training se pot implementa și in-house pentru leadership, procese decizionale, managementul conflictelor, organizare personală și organizarea muncii.

Leadership-ul și training-ul abilităților de organizare personală, contribuie la o comunicare eficientă cu colectivul de muncă din care faci parte. De asemenea, însușirea acestor procese și tehnici de management vor crește randamentul personal și vor contribui semnificativ la atingerea obiectivelor profesionale.

Dezvoltarea abilităților de vânzări pentru un succes de neegalat

Abordarea noastră vizează atât top sales managerii, cât și reprezentanții de vânzări, în scopul creșterii vânzărilor, identificării angajaților talentați și a celor cu potențial pentru poziții de leaderi, împreună cu motivarea angajaților pentru maximizarea propriilor rezultate.

Prin utilizarea de instrumente psihologice moderne şi eficiente, îți construim profilul abilităţilor intelectuale şi al trăsăturilor de personalitate al angajaţilor tăi pentru a facilita luarea deciziilor de angajare şi promovare, pentru identificarea nevoilor de dezvoltare şi construirea programelor de training concentrate pe nevoile companiei tale.

Training-uri bazate pe abordarea participativă

Training-urile sunt construite ţinând cont de specificul activităţii companiei tale, astfel încât participanţii să poată transfera imediat noile competenţe învăţate, în activitatea lor zilnică, crescându-și propria eficienţă şi sporind productivitatea companiei. Pârghiile principale de acţiune în sesiunile de training pentru vânzări ating următoarele nivele:

  • Nivel executiv (dezvoltarea strategică a business-ului; management financiar)
  • Nivel middle (conducerea branch-ului; negociere eficientă și strategii de marketing)
  • Reprezentanți vânzări (modelul competenţelor în vânzări; negociere în vânzări; bazele marketingului)

Centru de dezvoltare a muncii în echipă și coaching 

În ceea ce privește identificarea capacităţilor angajaţilor tăi din prisma evaluării performanţelor sau dezvoltare a competenţelor, un Assessment Center reprezintă cel mai valid şi fiabil instrument pentru că participanţii sunt expuşi unor simulări care reproduc situaţiile şi cerinţele activităţii lor zilnice. Utilizând o combinaţie de exerciţii, discuţii concentrate / tematice şi măsurări psihometrice, îți furnizăm o sesiune stimulativă şi antrenantă, menită să îmbunătăţească productivitatea şi calitatea rezultatelor generate de echipa managerială sau operativă de vânzări.

Coaching-ul este o intervenţie destinată Sales Manager-ilor (sau celorlalte categorii manageriale) pentru care este identificată nevoia de eficientizare a relaţionării cu ceilalţi, a comunicării, a pasiunii pentru creştere, a dezvoltării propriei persoane şi a echipei pe care o conduce, a responsabilităţii asupra echipei din subordine, a influenţei strategice, delegării şi mai ales a leadership-ului.

CONTACTEAZĂ-NE ACUM! E simplu și ușor!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Abonează-te la newsletter

Fii mereu la curent cu noile noastre oferte de muncă și servicii dedicate.

Contactează-ne acum!

Nu ezita să ne contactezi, îți stăm la dispoziție cu detalii suplimentare sau sfaturi.

0726 - 411 - 868
Urmărește-ne pe social media

Intră în comunitatea Psihologic HR accesând rețeaua de socializare preferată: