Servicii de administrare de personal

Administrarea de personal presupune o muncă intensivă în funcție de specificul industriei și al companiei. Procesul se complică atunci când trebuie să ținem cont de legislația aflată într-o continuă schimbare. Alege Psihologic HR pentru a beneficia de servicii complete de administrare de personal.

Multitudine de activități specifice administrării de personal

Folosind serviciile noastre de administrare personal, vei reduce timpul şi costurile pe care le poți dedica activităţilor importante, vom soluţiona problemele legate de numărul de angajaţi necesari pentru realizarea obiectivelor planificate şi vei beneficia de asemenea de cunoştinţele pe care le avem referitor la piaţa muncii.

Serviciile noastre includ:

  • procesarea salariilor
  • generarea și tipărirea documentelor legale
  • tipărirea și distribuirea buletinelor salariale
  • elaborarea rapoartelor pentru top management
  • administrarea contractelor de muncă și a dosarului personal REVISAL
  • emiterea adeverințelor pentru angajați
  • realizarea medicinei muncii și a SSM+PSI

Rezultate concrete și rapide

Procesul de administrare personal înseamnă acum rezultate concrete! Îți suntem alături pentru a crea o bună relație companie-angajat prin expertiză și consultanță HR pentru administrare de personal.

Alocăm companiei tale un specialist de resurse umane calificat și experimentat, care să colecteze și să emită toate documentele implicate în relațiile de muncă, să te reprezinte în fața autorităților și să fie la dispoziția angajaților tăi pentru eliberarea de acte și adeverințe.

Contactează-ne acum! E simplu și rapid!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Abonează-te la newsletter

Fii mereu la curent cu noile noastre oferte de muncă și servicii dedicate.

Contactează-ne acum!

Nu ezita să ne contactezi, îți stăm la dispoziție cu detalii suplimentare sau sfaturi.

0726 - 411 - 868
Urmărește-ne pe social media

Intră în comunitatea Psihologic HR accesând rețeaua de socializare preferată: