Cei 3 C pentru obținerea locului de muncă dorit

Există trei C pentru obținerea unui loc de muncă dorit și câștigarea unui salariu atractiv. Acești trei C rămân constantanți pe tot parcursul carierei tale.

C = Contacte – Ai destule contacte?

Cu cât mai multe persoane cunoști, cu atât mai probabil este că vei găsi job-ul dorit. Persoanele pe care le știi și care la rându lor te știu pe tine îți cresc probabilitate de a descoperi unul din cele 85% sau mai multe locuri de muncă care nu sunt listate public.

De aceea este atât de important pentru tine să îți crești cercul de oameni din domeniul tău pe care îi cunoști. Înscrie-te în cluburi și asociații. Cere trimiteri și referințe. Spune prietenilor, rudelor și asociaților că te afli pe piață în căutarea unui nou loc de muncă. Asigură-te că toată lumea pe care o știi este conștientă de faptul că ești disponibil și în căutarea unui loc de muncă.

Nimic nu este mai important decât cercul tău de contacte. Marea majoritate a locurilor de muncă care nu sunt listate sunt ocupate pentru că cineva știe pe cineva. Este simplu să cunoști oameni noi. Îți poți extinde cercul tău de contacte doar prin a spune oamenilor că ești disponibil și că ai nevoie de sfatul și ajutorul lor.

C = Credibilitate – Reputația ta este importantă!

Al doilea C este credibilitatea, iar acest lucru este alcătuit din reputația și caracterul tău. Credibilitatea este cea mai importantă calitate a ta, în ceea ce privește obținerea de recomandări și referințe de la contactele tale. Asigură-te că tot ceea ce faci este în concordanță cu cele mai înalte standarde etice. Asigură-te că nu ai spune sau face ceva care ar putea fi interpretat greșit de către oricine. Ține minte, oamenii te vor recomanda pentru un loc de muncă doar în cazul în care sunt complet încrezători că ei nu vor avea probleme, ca urmare a ceva ce faci sau spui.

C = Competență – Fii bun la ceea ce faci

Al treilea C este competența. Până la urmă, cât de bun ești și cât de bun ai fost la locurile de muncă anterioare sunt două lucruri care vor determina mai mult decât orice altceva, cât de potrivit poți fi pentru locul de muncă la care aplici. Pe lângă caracterul tău, nivelul de competență va fi factorul cel mai important în determinarea succesului carierei tale. Acesta este motivul pentru care trebuie să te îmbunătățești continuu, pentru a-ți menține și crește nivelul de competențe prin studiu personal. Toți oamenii de succes au ajuns unde sunt acuma pentru că au recunoscut că au de învățat mereu.

Abonează-te la newsletter

Fii mereu la curent cu noile noastre oferte de muncă și servicii dedicate.

Contactează-ne acum!

Nu ezita să ne contactezi, îți stăm la dispoziție cu detalii suplimentare sau sfaturi.

0726 - 411 - 868
Urmărește-ne pe social media

Intră în comunitatea Psihologic HR accesând rețeaua de socializare preferată: